vineri, 10 februarie 2012

strudel cu caise si crema de lapte

Cand am facut inimioarele imi mai ramasese crema de lapte si m-am gandit sa fac un strudel.Cum deja stiti ca nu-mi lipseste niciodata aluatul foietaj din congelator....iata strudelul.Tot in congelator aveam si caise puse de asta vara deci le-am adaugat ca sa-i dea aroma si gustul deosebit.
Pe foaia de aluat in mijloc am pus crema si felii de caise.Am suprapus aluatul ca sa-i dau forma de sul ,l-am crestat cu un cutit si l-am uns cu ou.L-am dat la cuptor la foc mare pentru 30 de minute.



Asa arata abia scos din cuptor.
Strudelul l-am servit caldut cu un sos cald de vanilie.Afost foarte bun,foetaj pe care eu il ador ,aromat si rapid.
POFTA BUNA !!!

10 comentarii:

  1. Mmmmmm, o nebunie!!!!!! Imi inchipui cat de bun poate sa fie!!!! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai ce bine arata!!!
    Nu vreau sa ma gandesc la gust...
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Delicios... daca are si fructe cred ca-i reconfortant. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata divin, un desert de milioane!! Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cred ca a fost delicios!Si arata asa de bine!

    RăspundețiȘtergere
  6. Foietaj cu caise? vrei sa mor de pofta,inca ai pus si poza cu ele,deja le simt gustul si aroma,pupicei

    RăspundețiȘtergere