duminică, 30 ianuarie 2011

Prajitura fina (fara faina )

Reteta doamnei Minerva Lupean

Ingrediente:
-8 oua
-500g zahar pudra
-350g unt
-4 linguri de cacao
-300g nuca macinata

Preparare:
Foi-

8 albusuri se bat spuma tare cu 250g zahar .Apoi se adauga 300g nuca macinata si se amesteca usor.
Se coc 4 foi pe dosul unei tavi unsa bine si tapetata cu faina.Se coc timp de 20 minute la 180 °C.
Se incearca cu o scobitoare pentru a vedea cand sunt coapte.

Crema-
Se freaca 350g unt cu 250g zahar pudra ,se adauga 4 linguri de cacao si 8 galbenusuri pe rand .
Se pune la fiert la baie de aburi (bain-marie) amestecand continuu ,pana se ingroasa.Se ia de pe foc,se amesteca inca 5 minute si se da la rece.

Cu crema racita se ung foile .Deasupra se orneaza cu crema ,frisca sau dupa fantezia fiecaruia!

                        Eu am facut doar jumatate din reteta ,deci am copt 2 foi ,le-am taiat in jumatate facand astfel 4 straturi .Avand putina frisca in frigider le-am motat cu frisca!
O prajitura foarte buna !  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu