luni, 24 octombrie 2011

Parjolute din carnati cu pesmet

Photobucket
Da ati citit bine,sant facute din carnati proaspeti,aromati,facute cum stie fiecare,eu le-am pus ceapa calita,cartof rad,sare,piper,marar uscat ,patrunjel,usturoi si o mana de pesmat.
Noutatea e ca le-am dat prin pesmet inainte de a le praji.
Photobucket

Photobucket
Asa devin crocante la exterior si moi si aromate la interior.
Le prajim in ulei incins si le scoatem pe servete de hartie.Apoi le serviti cum doriti!
Noi le-am mancat cu piure de cartofi si cu sottaceti (legume la otet)
Va doresc POFTA BUNA!!!!!
Photobucket

16 comentarii:

  1. Ce bine arata parjolutele tale! Mmmm...
    Uite ca mie nu mi-a dat prin cap pana acuma sa le tavalesc prin pesmet si doar asa fac si snitelele!
    Multumesc pentru idee. Te pup si spor la treaba!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pot doar sa-mi imaginez cit sint de bune, daca le-ai facut cu cirnaciori, yamiii.... Pupici si o zi frumoasa, ca la mine e frig si ploua !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. buna idee,eu ii foloseam la facut paste,dar e buna ideea ta,o zi minunata,fara ploaie caci ai ci la mine e urat tare

    RăspundețiȘtergere
  4. cand vii la Iasi, adu cu tine o portie mare mare :)) pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Interesante parjoalee!!!!Dar cred ca sunt tare gustoaseeeee!!!! Asa ca o sa servesc si eu 2-3......mmmmm...pup!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Petro draga,par a fi de doua ori gustoase daca-s din carnati!Buna idee!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce idee buna! Doar ca in Romania e mai complicat cu carnatii proaspeti... decat daca`i iei de unde unde cunosti.. Te pup

    RăspundețiȘtergere
  8. Daca-s din carnati ,atunci te lingi pe degete,de gustoase ce sunt ,deja le simt mirosul :-)))pupicei

    RăspundețiȘtergere
  9. Sunt delicioase cu siguranta!Am combinat si eu niste chiftelute la cuptor numai ca nu au mai ajuns la shooting :))!Baci!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. bune,bune!!imi ploua deja in gura de pofta!!!Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce idee buna! Uite la asta nu m-am gîndit!

    RăspundețiȘtergere
  12. Foarte faina ideea cred ca te lingi pe degete :P

    RăspundețiȘtergere
  13. Chiar ca mi-ai facut pofta de niste parjoale cu piure si cu muraturi. Ca io n-am sottaceti :) dar oricum e un fel de mancare tare gustos si hranitor.

    Te pup, Petro!

    RăspundețiȘtergere
  14. cred ca sunt un deliciu parjoalele astea...

    RăspundețiȘtergere