joi, 3 martie 2011

Cina exotica - Guacamole

Incep prin a spune ca n-am mancat si n-am facut niciodata Guacamole- adica crema de avocado pana in seara asta.Cu toate ca am auzit de multi ani ,am vazut la televizor, in reviste -sunt pline magazinele de borcane cu Guacamole ,dar nu m-a tentat niciodata ,pana azi .


Am cumparat 2 avocado si m-am pus pe treaba!


Reteta spune asa :
--2 avocado
-o ceapa 
-5 rosii potrivite
-1 ardei iute
-zeama de la o lamaie
-sare


Se curata avocado de coaja si se scoate samburele, se taie bucati si se pune in blender.Ceapa curatata ,tocata se adauga peste avocado .In reteta rosiile se oparesc, se decojesc ,se pun in blender- dar eu nu am avut rosii si am inlocuit cu "pelati" .Se stoarce o lamaie ,se adauga sare si se mixeaza toate impreuna.Va iesi o crema groasa ,numai buna de intins pe paine sau de mancat cu chipsuri -Tortilla .

Inainte de a se servi ,se tine 1-2 ore la frigider.
Cine e sceptic ,ca si mine, si nu a incercat-o niciodata ,i-o recomand!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu