joi, 22 martie 2012

Tarta cu zucchine si mozzarella

Acum cu venirea primaverii ma intorc la tartele mele sarate.Ca de obicei o tarta simpla si rapida,cu ceea ce se gaseste prin frigider....
Ingrediente:
-I disc de aluat foietaj
-2,3 zucchini
-200 gr de mozzarella
-200 gr de smantana
-3 oua
-sare si piper dupa gust
-rosii uscate in ulei (facoltativ )

Asezam aluatul in forma de tarta pe hartie de copt (eu folosesc hartia in care este "invartit " aluatul.Apoi intep aluatul cu o furculita .
Intr-un castron se rade mozzarella si zucchinii (spalati inainte ),se adauga smantana ,ouale,sarea si piperul.Se amesteca toate bine ,ca sa se omogenizeze.
Se toarna compozitia in tava.
 Pentru ca o vedeam prea palida.....i-am adus un pic de culoare (si gust ) cu niste rosii uscate ,picante in ulei .
      
Se da in cuptorul incins din-nainte ,la foc mare pentru 25 min (sau depinde de cuptor )am mai zis-o ,fiecare isi cunoaste cuptorul lui.
Noi am mancat-o alaturi de o salata verde cu otet balsamic si bineinteles ulei de masline...
Va doresc pofta buna si o primavara frumoasa !!!

15 comentarii:

  1. Delicioasa!! Imi plac tartele sarate, servesc si eu o bucata! Pupicei!! O primavara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bunuta, bunuta... Eu astept sa iasa zucchinele in gradina, ca deja am citeva retete de facut.,, Pupici *

    RăspundețiȘtergere
  3. Certo,cu foietaj asa cum imi place mie!Pupici Petro!

    RăspundețiȘtergere
  4. ceva asemanator fac si eu!!delicioasa!!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Petro,mie si palida mi-o placut,ase ca la desert ti-am furat si-un mini ecler,Tic! Tic!pupik

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  7. Sarbatori fericite si luminate!
    Cu mult drag,

    RăspundețiȘtergere
  8. Sarbatori luminate si multa fericire alaturi de familie si cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  9. Draga Petronela, a trecut un an de cand nu ai mai postat nimic sper ca esti bine si va doresc Sarbatori fericite pentru pasti !!!

    RăspundețiȘtergere
  10. BUNA ZIUA PETRONELA ,
    IERI AM FACUT SI EU ACEASTA TARTA
    AM PUS 600 GR. ZUCCHINI , 200 GR SMANTANA , NUMAI O BILA DE MOZZARELLA , ( in apa , ca atata am avut ) , CARE LE-AM RAS FIN , AM MAI ADAUGAT 7 OUA ,SI NISHTE PARMEZAN RAS , PUTZINA SARE , SHI UN CUB DE LA KNORR , USTUROI CU PATRUNJEL , SHI CA SA NU FIE ASHA ,, GOALA ,, , AM PUS 4 CRENVUSHTI , IN VID , TAIATZI FIN , SHI 6 FELII DE MORTADELLA , SI BINEANTELES , FOAIA BRISEE, DE ALUAT FRAGED ..
    S-A COPT ASHA DE FRUMOS , INTR-O ORA , CUPTOR ELECRIC , LA 200 GRADE , SHI LA VENTILAT PUTZIN ..
    MULTZUMIRI CA AI SCRIS RETETA ...

    PASHTE FERICIT , CU DE TOATE PE MASA , ALATURI DE CEI DRAGI .AI O FAMILIE FF FRUMOASA ...I-MI PLACE , TE FELICIT , SA-TZI TRAIASCA FETELE , SOTZIUL , CUMNATZII ...ITALIENI
    RODICA
    REGGIO EMILIA , ITALIA

    stefania_rodica@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  11. Draga Petronela ,
    Am facut de mai multe ori aceasta tarta , si am mancat-o totzi cu multa pofta shi placere .
    FF buna reteta ta ...
    Voi incerca , alta data shi cu brocolli , care i-mi plac fff mult , aici in Italia , am descoperit ca sant ff buni , mai ales salata , fiertzi , apoi pus ulei de masline shi zeama de lamaie , la o friptura la gratar ... sant o bunatate .. ceva ushor , seara
    Multa sanatate shi concediu frumos in aceasta vara , fierbinte .
    (Eu am fost sambata trecuta , o zi la Marina de Carrara , Marea Tireniana , pe care o ador , in Toscana , am trecut pe autostrada prin 15 tunele mari , drumul este de vis ...shi plaja shi marea , mergetzi la Marina de Carrara sau Marina di Massa ...in Toscana ..
    sanatate shi bucurii de la Rodica
    stefania_rodica@yahoo.com
    Reggio Emilia , Italia ...

    RăspundețiȘtergere
  12. Bravo Petro ! e foarte bine sa impartasesti din retetele tale,daca esti intr-adevar pasionata iti pot trimite si eu cateva (sunt Cristina Popa) de aici ,din Franta. Un mic sfat ,daca nu te superi. Daca scrii in romaneste ,fa un efort si tradu tot pt ca sunt persoane care nu stiu ce inseamna "zucchini",sau macar arata intai toate ingredientele intr-o imagine ca oamenii sa inteleaga. Te felicit pt initiativa ! sunt sigura ca te-au ajutat si domnisoarele tale cand ai inceput blogul.Dupa cum stii ,in Romania ,bucataria este gustoasa dar aproximativa,adesea nu se pun cantitatile,temperaturile si timpul de coacere ,fierbere etc ,cam totul este "la ochi" de aceea de fiecare data iese altceva .Este foarte important pt tinerele doamne sau domnisoare care incep sa gateasca sa aiba indicatii foarte precise dupa care sa se conduca . Iti urez succes si te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zucchini sau dovlecei
      Dar zucchini sant mai mici si de culiare verde mai inchis ..nu se curarza de coaja ca dovlecee romanesti
      Am facut eu o tarta .cant .duble .m.am lacomit ..am cheltuit la bani .ca avea multe de pus .
      Eram in România .si cu dovlecei am facut.o
      Nu a iesit de loc buna ...am aruncat tava toata ...
      ZUCCHINI .SANT ALTFEL
      NU SANT ASHA ZEMOSI .NU SE MIAIE REPEDE LA COPT .

      Ștergere