luni, 25 iulie 2011

Crikvenica-2011

M-am intors de 2 saptamani dar m-am luat ba cu una ba cu alta ...am zis ca pun niste poze(deh am facut vreo 600...)dar iata-ne a venit momentul!!!!
Podul asta era de centura pentru a ocoli localitatea si traficul din centru.O idee foarte interesanta!!!
Plaja la 8,30 dimineata!!!

In fata se afla renumita insula KRK
Poza-i facuta de pe insula KRK iar  in zare se vede Crikvenica!!!
Aceasta poza nu a iesit bine dar vroiam sa va arat cum arata dafinul....eu imi imaginam ca e un arbust dar era inalt pana la etajul 2 in vila unde eram cazati.Am ramas foarte uimita cand mi-a zis gazda ca e dafin!!!!!
pe insula unde mi-a placut foarte mult si am mancat un peste foarte buuuuun!

Aceasta a fost vacanta noastra!!!!!!!

37 de comentarii:

1. foarte frumoase imagini.as vrea sa pot vizita toata lumea,fiecare tara,fiecare orasel dar mereu m-as intoarce in Thailanda.pupicei

2. bine te-ai intors,frumos,privind pozele iti da o stare de liniste,sigur e placut acolo

3. Frumoase imagini,mabucur ca te-ai relaxat,pupici!

4. Bine ai revenit! foarte frumoase pozele! Si locurile.
    Draga mea, am citit comentariul tau ,acela in care imi povesteai prin cate necazuri ai trecut, si am zis sa te intreb inainte de a-l publica: sa il public sau nu?
    Multumesc si te sarut :*

5. Multumesc pentru vizite si comentarii!
    Va pupicesc pe toate!!!

6. Draga Ana,multumesc de intrebare dar sincer m-ai prins "nepregatita" si las la alegerea ta!!!!Sincer nu am de ce ma rusina si e adevarul adevarat!Cum spune-am disperarea iti da aripi si curaj!!!!!Iar eu n-am ascuns niciodata ca intr-adevar cred in puterea divina aBunului Dumnezeu...Iata pentru ce am numit blogul tau"balsam al sufletului"
    Te pup si te imbratisez cu mare drag!!!

7. Superbe locuri!! Sa va fie de bine vacanta!

8. Frumoase pozele, frumosi sinteti si voi... sa va fie de bine vacanta... Noi nu cred ca vedem marea anul asta... asa ca, multumesc pentru poze, macar m-am simtit un pic in vacanta... Pupici !!!

9. nu e nimic rusinos,draga mea, dar voiam sa fiu sigura ca ma lasi sa il public si trebuia sa te intreb. Eu te apreciez enorm, mai ales dupa ce mi-ai spus prin cate ai trecut,dar mai ales pentru curajul tau sa o iei de la inceput! Intr-adevar Domnul te iubeste enorm :)m-ai impresionat pana la lacrimi,si mi-ai dat curaj,sper ca ai inteles asta!:) Esti un exemplu de urmat!Si eu te imbratisez cu mare drag :XXX

10. Arata super pozele, sa va fie de bine vacanta , cred ca, a fost foarte bine, astept cu nerabdare noile retete! Puup si o seara placuta!

11. Alexandrina(esti in nume cu o cumatra de-a mea) multumesc de vizita si o seara placuta!!

12. Hehehei Danieluta dar tu ai vizitat Iasul....deci santem "egale" si apoi ai lacul alaturi(daca nu ma-nsel)deci nu ma plang eu pentru tine...mai rau de mine ca stau in campia padana si e o naduseala de nu-ti poti imagina!
    Pupici si o seara placuta!!!

13. Adela de cand ne-am intors nu prea am chef de gatit pentru ca m-am rotunjit mult prea tare...m-am cantarit cand m-am intors si am trecut pe legume la gratar si muuuulte fructe!
    Te pup si pe curand!!!

14. ANA multumesc mult,mult,mult!!!!
    Iti doresc si tie tot ce-am reusit eu,stii niciodata nu-i prea tarziu.....
    O seara minunata!!!

15. Superbe fotografiile si locurile pe unde ai umblat.

16. Ce locuri frumoase!!!!sa va fie de bine aceasta minunata vacanta!!!
    o zi buna!

17. Minunata vacanta ati avut!! sa va fie de bine !!

18. Foarte frumoase fotografii! Si-ti sta foarte bine bronzata! Esti o dulce, tu si familia ta la fel. Sa te bucuri cat mai mult timp de cat mai frumoase vacante!
    O seara cat mai placuta!

19. Multumesc Mandala.Pupici si pe curand!!!

20. Multumesc Alynusa,esti o draguta.PUPICEI!!!!!

21. Draga mea Gratziela,multumesc de cuvintele frumoase scrise.Am postat special poze si cu familia mea,asa ne cunoastem mai bine si ...urasc "privaci-ul"....
    Intr-adevar am petrecut o vacanta frumoasa si relaxanta!!!
    Te pup cu drag si o seara placuta!!!

22. Multumesc Maya te-am pupat si eu!!!!

23. LOREDANA,PLOIESTI31 iulie 2011 la 10:57

SUPERRR,PLEC ACOLO SI EU IN 2 ZILE

24. Loredana ai ales foarte bine locul,eu am ami fost la Fazana si la Rabac dar nu se compara cu Crikvenica...daca ai nevoie de cateva sfaturi spune-mi si ti le dau cu placere!!!
    O vacanta minunata iti doresc!!!

25. Ce pot vizita in apropriere?

26. A-TI MERS CU MASINA PERSONALA?v-ati oprit prima sera? LA CE HOTEL A-TI AVUT BILET?

27. Loredana,eu locuesc in Italia linga Milano si am facut 6 ore cu masina.Noi n-am stat la hotel,am avut un apartament inchiriat intr-o vila(ap Magnolia).Am vizitat insula KRK,mai precis Omisalj si Malinska unde am si mancat fructe de mare foarte bune.Pentru plaja la Crikvenica iti recomand Sabbia unde ai nisip si cu 90 kuna inchiriezi sezlonguri cu umbrela.Apoi acolo ai si pizzerie, barurisi chioscuri cu sucuri,fructe,dulciuri.Celelalte plaje sant libere,nu platesti nimic dar...nici nu ai nimic,doar pietre si stanci.Am mancat foarte bine la konoba Maslina in centru(si la pranz)sau konoba Dispet spre capatul plajei inspreDramalj.Sant si alte locuri unde am mancat dar costa mai mult.Sa nu ratezi purcelul la rotisor,la o terasa langa Pompieri.Din piata nu am cumparat nimic,caci sant bisnitari si au preturile mai mari decat in supermercate (ai 2.Plodine si Konzum,sant alaturate si gasesti tot ce-ti doresti.Am vizitat aquarium in centru,e foarte frumos.Cu trenuletele am vizitat Selce si Dramalj unde poti face pauza cate ore vrei,si merge la o bere sau inghetata...
    Cam atat imi vine in minte acum!Un euro=7,20 kuna.
    Cu vaporasele din centru poti vizita alte insule,dar preturile sant cam piperate si trebuie sa le prenotezi seara.Apoi pe plaja vei gasi alte atractii,jocuri si sky nautic etc...
    Sper ca ti-am fost de folos si-ti doresc o vacanta minunata!Noi am petrecut 2 saptamani de relax si placere...ne-am si ingrasat toti ca au niste portt foarte mari!!!
    Vacanta placuta si astept impresii!!!
    Pupici!

28. LOREDANA,PLOIESTI2 august 2011 la 21:28

Va multumesc pentru informatii.Maine dimineata la 5 plecam.Sper sa fie frumos,precum ma astept.As dori sa tinem in continuare legatura.Si ca o paranteza am fost si noi in Italia anul trecut.Au fost 12 zile de vis.Va pup si vorbim in 12 zile.

29. MI MANCHI TANTISSIMOOOOOOOOOOOOO.
    FRUMOS ACOLO - FRUMOS AICI . BACI X TUTTI VOI.
    MIRELA.

30. Mirela ma bucur foarte mult ca ai intrat pe blog.Sant bucuroasa ca te-ai distrat la mare si poate la intoarcere va opriti cateva zile la noi.N oi va asteptam cu mare drag !!!!Va pupam si noi pe toti si sper sa na vedem curand!
    Baci,baci e abbracci!!!!!!

31. Ciao!!! Ma bucur ca ai vazut mesajul meu, si mie, miè dor de voi, am foarte multe sati povestesc, suntem bine.
    Multumim frumos de invitatie, tinem legatura, va imbratisam la fel de tare pe voi toti.
    Mirela, Beppe si Andra...

(...tot ce am vazut mai sus, nu e nimic pe langa ce am mancat noi la masa ta!!!!!!)Pupici

32. LOREDANA,PLOIESTI13 august 2011 la 16:35

buna! ieri ne-am intors din crikvenika.a fost foarte frumos.am fost in excursia cu vaporasul cu mesle de sticla, la Aquarium, la Selce si la Plitvice. Am facut si cateva cumparaturi ptr acasa si cateva suveniruri. A fost foarte frumos.V-as pune niste poze dar nu stiu cum. Va pupik.Azi sarbatorim majoratul baiatului cel mare.Va las.

33. Draga Loredana ma bucur ca v-ati intors sanatosi si ca v-a placut la Crikvenica.Noi sigur ne vom duce din nou anul viitor,poate ne vom intalni acolo.Pentru majoratul fiului tau ii doresc multa sanatate si fericire,succes in viata si sa-ti aduca numai bucurii!Pentru poze nu stiu ce sa-ti spun,caci nici eu nu sant prea tehnologica,se ocupa fiica mea.Daca ai avea si tu un blog ar fi mult mai usor...Voi intreba pe fiica mea sa vedem cum poti face.Esti pe facebook?
    Voi reveni in seara asta!
    Pupici si o seara placuta.
    Petrecere frumoasa!!!

34. Imi poti trimite pozele la adresa de e-mail t.codrina@gmail.com !

35. Ce frumoase locuri ati vizitat!