joi, 26 mai 2011

Paste cu bacon,smantana si zafferano


O pasta rapida si gustoasa am facut-o in seara asta pentru ficele mele.Ingrediente simple si putine,asa nu se pierde gustul.

Am folosit:
-160 gr de pasta
-o ceapa mica
-100 gr de bacon taiat bucatele
-200 gr smantana
-sare si piper

-si zafferano dar daca nu aveti,nu-l puneti

Se pune apa la fiert pentru paste.Cand a inceput sa fiarba sa adauga sarea,se "arunca" pasta ,se amesteca cu ce aveti,si se fierbe timpul indicat pe...punga.
Se toaca ceapa marunt si se pune la calit in putin ulei.se invarte bine pana se "ingalbeneste" apoi se adauga baconul deasupra si se caleste in continuare.

Dupa ce s-a calit,se adauga smantana,pliculetul de zafferana,un polonic din apa in care fierb pastele,si se amesteca bine,se potriveste gustul cu sare si piper,se mai amesteca un minut si ...sosu-i gata.

Intretimp si pasta-i fiarta,se scurge bine si se rastoarna in tigaie,se amesteca un minut pe foc,asa isi ia gustul.

Se pune o mana de parmezan pe deasupra,dar fiicele mele n-au vrut.

POFTA  BUNA!

6 comentarii:

  1. Bune,buneee!
    De mult nu am facut paste...mi-ai facut pofta...
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Suna delicios, noua ne plac pastele in orice fel!

    RăspundețiȘtergere
  3. Papa bun si rapid... Vin la masa la tine, daca pregatesti si pentru mine... eu le fac asa, dar in loc de smintina pun brinza din aia cu mucegai... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  4. petro,baiatul meu iti multumeste sigur pentru reteta asta !!!!pupu-te!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc tuturor pentru comentarii,va imbratisez cu drag si va doresc o dumineca placuta!!!

    RăspundețiȘtergere