vineri, 18 februarie 2011

Trandafiri din pasta de marshmallow

Mami vroia de mult timp sa incerce sa faca trandafirii pe care ii tot vedea pe bloguri ...dar cum nu are nici set Wilton sau coloranti cum trebuie a incercat sa faca trandafirii la mana si cu niste coloranti lichizi - unicii pe care i-a gasit de cumparat in magazin.
Ea nu vroia sa ii posteze.- fiind o mare PERFECTIONISTA ,iar dupa spusele ei " nu au iesit bine ca nu am ustensile " .Asa ca va las pe voi sa judecati cum au iesit! ( dupa parerea mea sunt foarte frumosi ).
Asa ca ,cum ea e in bucatarie ,eu profit de timp sa ii postez ( si asa pana mai tarziu nu o sa ii vada :P).
 Vii imaginati asa pe un tort imbracat in frisca???


Codrina 

5 comentarii:

  1. sa-i spui la mami ca au iesit foarte reusiti,nici eu n-am ustensile de la Wilton ca-s scumpe,dar improvizez tot timpul si fetita mea e mandra de torturile mele,pacat ca nu fac foarte des ca m-as mai perfectiona si eu,foarte multe am invatat de la prietenele de pe blog(blogheritele mele)te pupic

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mami tot la fel improvizeaza si ii ies si foarte bine :)
    De atunci a mai facut si incetul cu incetul se perfectioneaza ! Acum ii lipsesc torturile unde sa ii puna :P .

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu stiu daca e locul potrivit, dar am eu de vanzare un set Wilton Master Tip Set adus din USA cu 56 de piese la 240 de lei. In Romania am vazut doar cu 52 de piese la 282 lei. Daca intereseaza pe cineva, il puteti vedea aici: http://i1088.photobucket.com/albums/i331/alternative_me_1984/2.jpg si ma puteti contacta la alternative_me_1984@yahoo.com . Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  4. Trandafirii sunt frumosi, mami este merituoasa daca lucreaza asa frumos improvizand, fara ustensile...Felicitari!
    Eu zic sa nu puneti trandafirii pe frisca, ci pe pasta de zahar...cred ca pe frisca se vor inmuia si vor iesi colorantii...

    RăspundețiȘtergere
  5. i-au iesit destul de bine intr-adevar!

    RăspundețiȘtergere